Én nem olyan régen úgy döntöttem, hogy munkát váltok, és egy nem is kis hírnévvel rendelkező étterem menedzsment vezetője lettem. Hozzám tartozik minden, ami tulajdonképpen nem követlen a szakács szakmával függ össze. Minden marketing kérdés és minden olyan dolog ami az ügyfelekkel és az ügyfélszerzéssel kapcsolatos. Persze a vírus időszakban nagyon nehezen tudtunk mi is túlmenetelni a válságos időszakon, de azt mondhatom, hogy nagyon gyors reakciókkal és jó döntésekkel sikerült átvészelnünk a legnehezebbnek tűnő időszakokat is. Elsősorban annak köszönheti ez a kis hely a túlélését, hogy az itt dolgozók tényleg egy csapatként küzdöttek a fennmaradásért. Mindenki ötletelt, mindenki plusz feladatokat vállalt, ha kellett más munkakörben teljesített, és így meg tudtuk szervezni a házhozszállítást és a rendelési lehetőséget is gyorsan és hatékonyan, még a nagyobb nehézségek és problémák kialakulása előtt, még az előtt, hogy az ügyfeleinket elcsábították volna más éttermek vagy helyek.
Az egyik legnagyobb és egyben legyorsabban lezongorázott, mégis iszonyatosan sikeres projektünk a saját weboldal elkészítése volt. Egészen elképesztően profi és szakértő csapatot találtunk hála a jó égnek a feladat ellátására, így persze a felépítés és a színek, formák, desing tekintetében konkrét elképzeléseket kellett megadnunk, de minden mást rájuk tudtunk bízni. Tudtam jól, hogy ezek mellett egy kardinális kérdés van még, ami alapjában véve fogja meghatározni a projekt sikerességét, ezzel egyidejűleg pedig az ügyfelek megmaradásának lehetőségét, az ételfotózás minősége.
Éppen ezért legfőbb célom volt megtalálni a legjobb ételfotós budapest környéki stúdióját, és azt kell mondjam, hogy persze ajánlások segítségével és viszonylag hosszas keresgélés után, de sikerült, hiszen a Fotoda csapatánál biztosan nem találtam volna jobbat. Iszonyatosan szép és részletgazdag képeket kaptunk tőlük, ízléses tányér elhelyezéssel és gyönyörű bevilágítással. Nem tűnnek műnek a képek, mégis gyönyörűek, és iszonyat részletgazdagok. Talán ennek is köszönhető, hogy az emberek nem, hogy nem pártoltak el tőlünk, hanem bizony növelni tudtunk az eladások számát a nehéz időkben. Most pedig újra élvezzük a szabad vendégfogadást. Remélhetően még nagyon sokáig.